Ihana hämärä on laskeutunut tänne Lappiin...on kaamosaika. Eilen 30.11. oli ensimmäinen adventti sunnuntai ja sai laulaa sydämen kyllyydestä Hoosiannaa Kairatemppelillä :D Ensimmäinen joulukakku on juuri uunissa...perinteisesti aloitan leipomisen äidin taatelikakulla. Tänä jouluna jätän turhan hössötyksen pois,kyllä se joulu sieltä tulee. Joulu on ollut minulle aina ihanaa aikaa.Ihanaa on myös valmistautua siihen...jouluvaloja,leipomista,lahjojen hankintaa jne.Ja aina sitä tuttua ja perinteistä.Mitäpä sitä muttamaan.Joulun suurin tähti on Jeesus Kristus,sen meidän kaikkien pitäisi aina muistaa,myös joulun jälkeen ! Ja pikkuleipiä leivotaan AINA itsenäisyyspäivänä ja sitten katsotaan ne Linnan juhlat :D Joulukortit postitan hyvissä ajoin suoraan Joulupukin postikonttorista,koska sieltä niihin saa erikoisleiman. Ehkäpä tänä jouluna käymme katsomassa myös Joulupukin matkaanlähdön tuolta Napapiiriltä.Matka kun ei paljon rasita (1,5 km). Ihaninta,kun saa olla yhdessä perheen kanssa.Vanhin tytärkin tulee Vaasasta kotiin. Yhdessäoloa,hyvää ruokaa,namia ja muutamat lahjat...mitä muuta sitä kaipaa.
maanantai, 1. joulukuu 2008
JOULUNAIKA ON ALKANUT
Ihana hämärä on laskeutunut tänne Lappiin...on kaamosaika. Eilen 30.11. oli ensimmäinen adventti sunnuntai ja sai laulaa sydämen kyllyydestä Hoosiannaa Kairatemppelillä :D Ensimmäinen joulukakku on juuri uunissa...perinteisesti aloitan leipomisen äidin taatelikakulla. Tänä jouluna jätän turhan hössötyksen pois,kyllä se joulu sieltä tulee. Joulu on ollut minulle aina ihanaa aikaa.Ihanaa on myös valmistautua siihen...jouluvaloja,leipomista,lahjojen hankintaa jne.Ja aina sitä tuttua ja perinteistä.Mitäpä sitä muttamaan.Joulun suurin tähti on Jeesus Kristus,sen meidän kaikkien pitäisi aina muistaa,myös joulun jälkeen ! Ja pikkuleipiä leivotaan AINA itsenäisyyspäivänä ja sitten katsotaan ne Linnan juhlat :D Joulukortit postitan hyvissä ajoin suoraan Joulupukin postikonttorista,koska sieltä niihin saa erikoisleiman. Ehkäpä tänä jouluna käymme katsomassa myös Joulupukin matkaanlähdön tuolta Napapiiriltä.Matka kun ei paljon rasita (1,5 km). Ihaninta,kun saa olla yhdessä perheen kanssa.Vanhin tytärkin tulee Vaasasta kotiin. Yhdessäoloa,hyvää ruokaa,namia ja muutamat lahjat...mitä muuta sitä kaipaa.
lauantai, 4. lokakuu 2008
Ei otsikkoa


Rovaniemellä,Lapin yliopiston Fellmannin salissa
9.10. klo 18.00
Ylistystä,ilosanomaa,rukousta !
Sairaitten puolesta rukoillaan !
JUMALALLE ON KAIKKI MAHDOLLISTA !
lauantai, 4. lokakuu 2008
Ei otsikkoa


Matteus 15 : 8
lauantai, 4. lokakuu 2008
AJATTELEMISEN AIHETTA


tiistai, 23. syyskuu 2008
LUONNONTUOTEALAN MARKKINOINTIA
tässä on tämä viikko opiskeltu. Teoriaa maanantaina 8 tuntia...että iltapäivästä nukutti :) Tänään oli kokopäivän reissu Keminmaalle,jossa tutustuttiin Arktisiin tuotteisiin.Maisteltiin erilaisia marjahyytelöitä ja tutustuttiin niiden tekoon ja markkinointiin. Huomenna lähdemme Posiolle samanlaiselle tutustumiskäynnille,sekä tullessa tutustumme Ala-Tennilän viinitilaan.Torstaina koululla internet hommia ja raportin tekoa.Ja perjantai vapaata !
Kun tulimme koululle,kuulimme Kauhajoen koulusurmista. Tuli mieleeni Riku Rinteen laulun sanat : Ettemme menettäisi yhtäkään,kun kylmenee maailma tää...







